تاریخچه استفاده انسان از گیاهان دارویی
سابقه درمان بیماریها با گیاهان دارویی به قدمت تاریخ زیست انسان بر روی کره زمین است. انسان به حکم تجربه ، علم و اندیشه جانوران بنا به مقتضیات خود در طول عمر حیات در کره زمین به کمک گیاهان دارویی خود را مداوا کرده و میکنند. گیاهان دارویی در باغ خدا میرویند. در دشتها ، مراتع وسیع ، جنگلها و ... پیدا میشوند. بدست کسی کاشته نشده و به همت کسی هم آبیاری نشده است. هزاران سال است که بدین منوال در چرخه حیات بوده و طبیعت را آرایش میدهند.
+ نوشته شده در شنبه یکم تیر ۱۳۹۸ ساعت 13:38 توسط دکتر محمد رحیمی مدیسه
|